sâmbătă, 15 martie 2008

Daca simti ploaia pe fata cum te bate
Inseamna ca nu te-am bruscat prea rau.

Daca vezi lumea pe care-o lasi in spate
Inseamna ca nu te-am ranit prea tare poate.

De vezi noaptea ce te cuprinde pe ascuns,
Inseamna ca n-ai orbit de-atata plans.

Daca inca iti amintesti de mine uneori
Atunci nu ti-am lasat prea multe dureri.
Si gustul daca-l simti e bine
Inseamna ca inca n-ai uitat de mine.

Inseamna ca poate inca ai o sansa
De-a trece peste mine-n viata.
O amintire sa-ti ramana, doar atat,
O amintire si nimic mai mult.

Sa treci peste ce-am lasat rau as vrea
Sa ma tii minte si sa ma ierti de vei putea.
Si totusi, poate uitarea va durea. Dar a trecut.
Nu mai regret tot ce-am facut.

Un comentariu:

lady bee spunea...

de fapt nu e vorba despre suferinta celuilalt, ci despre cea a eului liric. poezia este mai mult retorica, axata pe gandirea inca zdruncinata de sentimente a celui ce vorbeste.

de fapt, si cealalta persoana despre care se vorbeste este una si aceeasi cu ceea care vorbeste. este ciudat, nu este vorba de vreun cuplu, ci despre doua personalitati incastrate in acelasi corp, care nu pot trai in liniste una cu cealalta, si care, exact ca doi dusmani, nu pot ajunge la un punct comun. acum insa una dintre personalitati este obosita, invinsa, si isi ia adio de la cealalta, lasand'o singura stapana a corpului pentru care s'au luptat. poate fi comparata cu maturizarea sau cu o noua etapa in viata unui om, cand ceva din el moare si se naste altceva, dar in care ramane intotdeauna ceva din ceea ce a fost. sunt multe sensuri.

fiecare poate intelege ce vrea din aceasta poezie, care nu e de fapt decat o schita, un fel de plan pentru poezia pe care am de gand s'o fac. deci, free your mind!

va place, lasati comment.
nu va place, lasati comment.
vreau sa aud toate parerile si asta e valabil pentru ABSOLUT tot ceea e scriu, dar se aplica in mod special pentru poezii.