sâmbătă, 15 martie 2008

la adio tu


do you love me ? by ~cartof on deviantART Vasile Seicaru

Se afla litere si farduri
Si niste munti sint intre noi,
Dosare-nchise, triste garduri
Si nici n-o sa mai vii-napoi.

In pragul iernii absolute
Saruta-mi fruntea alba, hai;
Si-apoi scufunda-te si du-te
In orizontul altui grai.

Nici nu pot nimic sa-ti spun
Pe curind sau ramas bun,
Aparu numai NU,
La adio, TU.

De ce sa-ti spun 'La revedere'
N-as mai avea nici un motiv...
'Adio' drepturile-si cere
Ca te-am pierdut definitiv.

Si de la mine pin' la tine
Cuvintul insusi va-ngheta,
Nici sa te strig nu stiu prea bine
Iubita mea, pierduta mea...

Nici nu pot nimic sa-ti spun
Pe curind sau ramas bun,
Aparu numai NU,
La adio, TU.

Cind te-am vazut ultima oara
Stiai si tu, plingeai si tu...
Si ai plecat cu tot cu gara
Nici tren nu mai exista, nu.

Eu m-am intors inca o data
Voiam sa vin in urma ta.
Dar unde-i linia ferata ?
Parca-a luat-o cineva.

Nici nu pot nimic sa-ti spun
Pe curind sau ramas bun,
Aparu numai NU,
La adio, TU.

Eu ti-as mai spune amanunte,
Destinul de-as putea sa-l schimb,
Iubita mea de peste munte,
Iubita mea de peste timp.

Pe cea de-atunci n-o voi gasi-o
Si eu, acela, am murit
Sub cinic, nuclear, 'Adio'
Noi bietul cuplu pirjolit.

Nici nu pot nimic sa-ti spun
Pe curind sau ramas bun,
Aparu numai NU,
La adio, TU.

Niciun comentariu: